VOLONTERSKI PROGRAMI  
 
   
  NASLOVNA   VESTI  
             
 
 
 
   
     

 

Korporativno volontiranje


Korporativno volontiranje predstavlja volonterski angažman zaposlenih nekog preduzeća koje se odvija za vreme radnog vremena ili u organizaciji preduzeća u kome rade. Postoji nekoliko oblika korporativnog volontiranja ali su najzastupljenije grupne (timske) akcije. One mogu biti dugoročne (u formi određenog projekta koji traje određeni vremenski period) ili jednokratne. Zaposleni najčešće učestvuju u društvenim akcijama koje nisu usko povezane sa delatnošću kompanije, ali koje odgovaraju na neku aktuelnu potrebu zajednice u kojoj kompanija posluje.

Ključne vrednosti koncepta korporativnog volontiranja su: solidarnost, tolerancija, i odgovornost prema zajednici.

Kao najčešće razloge za učešće u zajedničkim aktivnostima kompanije koje su učestvovale navode rešavanje nekog društvenog problema, angažovanje zaposlenih u lokalnoj zajednici i podizanje timskog duha među zaposlenima. Mnoge kompanije učestvuju u akcijama zbog brige za životnu sredinu i izgradnje imidža u javnosti ili radi izgrađivanja novih veština kod zaposlenih. Doprinos volontiranja, razvoju timskog duha kao i postizanju zadovoljstva  radnim mestom ocenjen je visokom ocenom među zaposlenima. Takođe se kod njih razvija osećaj zadovoljstva da su učinili nešto posebno i svojim zalaganjem doprineli razvoju kompanijskih vrednosti.

Najviše kompanija je kao teme dosadašnjih volonterskih aktivnosti odabralo ekologiju i zaštitu životne sredine.

Preuzeto iz Istraživanja o korporativnom volontiranju u Srbiji


Share